Finish-line!

Nu är det klart. Det här var det jag fått ihop. Hoppas jag inte glömt någon viktig punkt eller fått det att verka orimlgt eller oförståligt. Jag har fått lära mig mycket av det här arbetet och jag är nöjd med mitt resultat. Mycket fakta som jag fick fram kom som en chock, medans annan information var väldigt rimlig. Jag har fått mycket att fundera över och även hur jag ser på saker och ting.

Exempel, att folk ofta tycker att människor som lever runt missbrukare måste berätta för någon, men skulle jag göra det?

Det är många tankar som gått runt i huvudet. Jag är bara väldigt glad att jag själv inte behöver uppleva en sådan situation.

Det har varit kul att få den här uppgiften. Det blev liksom lite variation från annat vi gjort iår. Det var också bra att man kunde lägga upp det i olika inlägg så det blev lite i taget istället för allt i en enda stor klump med text.

Nu blickar jag bara framåt till sommaren och hoppas att alla kommer få en skön sommar!

Tjing'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0